آمار تلفات تصادفات درون شهری ۱۳۹۵
آمار تلفات تصادفات درون شهری ۱۳۹۵
نقشه و نمودار زیر مرتبط با آمار تلفات تصادفات درون شهری ۱۳۹۵ می باشد.
این آمارها نشان می دهد که استان های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس و خوزستان بیشترین آمار تلفات تصادفات درون شهری سال ۱۳۹۵ را داشته اند.
همچنین استان های ایلام، سمنان، کهکیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، زنجان، چهارمحال و بختیاری و خراسان شمالی کمترین آمار تلفات تصادفات درون شهری در سال ۱۳۹۵ را داشته اند.
استان تهران با اختلاف زیاد، بیشترین آمار تصادفات درون شهری را نسبت به دیگر استان های کشور به خود اختصاص داده است.
تراکم جمعیت ساکن و تعداد زیاد افزایش وسایل نقلیه می تواند دلیلی بر بالا تصادفات درون شهری در استان های پرجمعیت باشد.
طراحی معابر شهری، تعیین سرعت مناسب برای تردد در خیابان ها و اعمال قانون موثر بر روی خودروهای متخلف در فضای شهری می تواند از افزایش تلفات تصادفات جلوگیری کند.
در حالی که در برخی شهرهای پیشرو جهان در زمینه ایمنی راه، سرعت مجاز به زیر ۵۰ کیلومتر بر ساعت کاهش یافته است، در ایران این اتفاق نیفتاده است.
در محیط شهری به دلیل نزدیکی قابل توجه انسان و وسایل نقلیه در حال تردد، احتمال وقوع تصادف بسیار زیاد است.
طراحی معابر شهری باید به گونه ای باشد که رانندگان را تشویق به سرعت زیاد نکند و همچنین اولویت تردد را به عابرین پیاده و دوچرخه سواران بدهد.
بالا بردن سهم حمل و نقل عمومی ایمن از تردد روزانه شهرها، می تواند منجر به کاهش تلفات و همچنین کاهش گره های ترافیکی شود.
- آمار کشته شدگان تصادفات درون شهری سال ۱۳۹۴
- آمار کشته شدگان تصادفات درون شهری ۱۳۹۳
- آمار کشته شدگان تصادفات درون شهری ۱۳۹۲
- آمار کشته شدگان تصادفات درون شهری ۱۳۹۱
- آمار تلفات تصادفات درون شهری ۱۳۹۵
- آمار تصادفات رانندگی سال ۱۳۹۵
- مقایسه تلفات تصادفات سال ۹۵ و ۹۴
- آمار تلفات تصادفات برون شهری سال ۱۳۹۵
- آمار تلفات تصادفات درون شهری ۱۳۹۵
- ایمنی راه کشور ایران
- راهبرد ملی ایمنی راه ایران – استراتژی ایمنی
- آیین نامه ها، ضوابط و دستورالعمل های ایمنی راه
- آیین نامه ایمنی راه و حریم نشریه ۱-۲۶۷
- آیین نامه ایمنی ابنیه فنی راه نشریه ۲-۲۶۷
- آیین نامه علایم ایمنی راه نشریه ۳-۲۶۷
- آیین نامه تجهیزات ایمنی راه نشریه ۴-۲۶۷
- آیین نامه تاسیسات ایمنی راه نشریه ۵-۲۶۷
- آیین نامه ایمنی بهره برداری نشریه ۶-۲۶۷
- آیین نامه ایمنی راه در عملیات اجرایی نشریه ۷-۲۶۷
- راهنمای نگهداری از علائم و تجهیزات ایمنی راه نشریه ۳۷۰
- مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری تهران منصوب شد.
- حمل و نقل عمومی و معاینه فنی خودروها در کمیسیون ایمنی راه
- چهارمین کنفرانس بینالمللی حوادث رانندگی و جادهای
- حقوق عابر پیاده – ویدیو
- راهنمای گام به گام تدوین طرح ارتقاء ایمنی عابرین پیاده
- راهنمای گام به گام تدوین طرح ارتقاء ایمنی موتورسیکلت سواران
- اولین قربانی تصادف رانندگی در جهان
- رانندگی خطرناک، اسلحه ای که به روی شهروندان می کشیم – ویدیو
- اولین قربانی تصادف در ایران، شخصیت های معروف قربانی تصادف
- بیست و پنجمین کنگره جهانی راه – نوامبر 2015
- چهاردهمین کنفرانس حمل و نقل برای افراد سالخورده و ناتوان- جولای ۲۰۱۵
- دومین کنفرانس سطح بالای جهانی در ایمنی راه- نوامبر 2015
- دهه اقدام برای ایمنی راه دانلود
- ضوابط ارایه آمار و اطلاعات تصادفات راه ها
- طرح انسجام آموزش و فرهنگ سازی ایمنی راه ها
- شرح خدمات انجام مطالعه نقطه پرتصادف راه ها
- برنامه چین برای ایمن سازی راه
- معیارهای هفت گانه افزایش ایمنی راه
- رهنمودهایی برای ممیزی سیستم های مدیریت – ایزو ۱۹۰۱۱
- مدیریت ایمنی راه – بانک توسعه آسیایی
- ادارات کل راه و شهرسازی
- وزارت راه و شهرسازی
- ادارات کل حمل و نقل و پایانه – سازمان راهداری
- پیشبینی از آینده تولید خودرو
- راه اندازی پژوهشکده مالی و اقتصادی مسکن و حمل و نقل
- اولین انعقاد قرارداد بینالمللی خودرویی
- قانون جدید جلب رضایت مشتریان در صنعت خودرو
- لیست پایگاه های خبری حمل و نقل
- راهنمای ایمنی راه آفریقا – بانک توسعه آفریقایی
- دستورالعمل نحوه شناسایی و اولویت بندی نقاط پرتصادف راهها
- مرگ در خیابان؛ از درویش خان تا محمود طلوعی
- کودکان و صندلی ایمنی آنان درخودرو
- اولین تصادفها در جهان کی و کجا رخ داد؟
- کاهش دخالت نیروی انسانی در مراکز معاینه فنی
- عوامل موثر در بروز سوانح رانندگی
- چشم انداز جهانی مشکل تصادفات جاده ای – شاخص DALY
- فعال شدن دوربینهای غیرفعال جادهها
- دوره آنلاین آموزشی ایمنی راه و حمل و نقل جاده ای
- مثالی برای شروع دوره آموزشی ایمنی راه
- درس یک – نقش انسان در بروز سوانح رانندگی
- درس دو – مقدمه ای بر ماتریس هادون
- درس سه – مدل فعالیت رانندگی
- درس چهار- ویژگی ها و محدودیت های راننده – پردازش اطلاعات
- درس پنج – ویژگی ها و محدودیت های راننده – انتظارات راننده
- درس شش – ویژگی ها و محدودیت های راننده – دید (۱)
- آیین نامه ایمنی راه طرح راه ایمن-نشریه ۱-۲۶۷ – نسخه جدید
- آیین نامه ایمنی راه – حاشیه ایمن راه – نشریه ۴-۲۶۷ نسخه جدید
- درس هفت – ویژگی ها و محدودیت های راننده – دید پیرامونی
- درس هشت– ویژگی ها و محدودیت های راننده – جا به جایی در عمق
- درس نه – ویژگی ها و محدودیت های راننده – جستجوی دیداری
- درس ده – ویژگی ها و محدودیت های راننده – زمان دریافت- واکنش
- دوره آشنایی با مدیریت ایمنی راه
- مقدمه ای بر وضعیت ایمنی راه در جهان
- آمار تصادفات جاده ای ایران
- آمار تصادفات رانندگی سال ۱۳۹۵
- آمار تصادفات رانندگی سال ۱۳۹۴
- آمار کشته شدگان و مصدومان تصادفات سال ۱۳۹۴
- بررسی دقیق تر ماتریس هادون
- بانک جهانی و سیستم مدیریت ایمنی راه
- رویکرد سیستم ایمن – تولید کنندگان و مشتریان ایمنی راه
- معرفی فروم بین المللی حمل و نقل (ITF)
- تغییر پارادایم به سمت سیستم ایمن
- چشم انداز صفر کشور سوئد- مطالعه موردی
- معرفی بنیاد FIA وابسته به فدراسیون بین المللی اتومبیل
- گزارش جدید بنیاد FIA- سرمایه گذاری ایمنی راه
- مقدمه ای بر بازدید و بازرسی ایمنی راه
- آمار کشته شدگان تصادفات برون شهری کشور سال ۱۳۹۴
- آمار کشته شدگان تصادفات درون شهری سال ۱۳۹۴
- اثرات بازدید و بازرسی ایمنی راه بر تصادفات
- معرفی سازمان سلامت جهانی
- وضعیت جهانی ایمنی راه – گزارش سازمان بهداشت جهانی
- آمار مصدومان تصادفات کشور سال ۱۳۹۴
- ایمنی وسیله نقلیه و تاثیر آن در ایمنی سیستم حمل و نقل
- اثر ایمنی وسیله نقلیه بر تصادفات
- آمار تصادفات رانندگی سال ۱۳۹۳
- آمار کشته شدگان و مصدومان تصادفات سال ۱۳۹۳
- آمار کشته شدگان تصادفات برون شهری ۱۳۹۳
- آمار کشته شدگان تصادفات درون شهری ۱۳۹۳
- آمار مصدومان تصادفات کشور سال ۱۳۹۳
- آیین نامه طرح هندسی راه های ایران – نشریه شماره ۴۱۵
- آمار تصادفات رانندگی سال ۱۳۹۲
- آمار کشته شدگان و مصدومان تصادفات سال ۱۳۹۲
- آمار کشته شدگان تصادفات برون شهری ۱۳۹۲
- آمار کشته شدگان تصادفات درون شهری ۱۳۹۲
- آمار مصدومان تصادفات کشور سال ۱۳۹۲
- آمار تصادفات رانندگی سال ۱۳۹۱
- آمار کشته شدگان و مصدومان تصادفات سال ۱۳۹۱
- آمار کشته شدگان تصادفات برون شهری ۱۳۹۱
- آمار کشته شدگان تصادفات درون شهری ۱۳۹۱
- آمار مصدومان تصادفات کشور سال ۱۳۹۱
- مقایسه تلفات تصادفات سال ۹۵ و ۹۴
- راهنمای ممیزی ایمنی معابر شهری
- ارزیابی ایمنی خودرو
- ایمنی خودروی خودران -مقدمه
- نسبت تلفات تصادفات کشور به ۱۰۰ هزار نفر جمعیت
- آمار تلفات تصادفات جاده ای کشور از سال ۹۰ تا ۹۴
- رتبه بندی ایمنی راه کشورهای اروپایی
- تفاهمنامه انجمن بین المللی حمل و نقل و iRAP
- به روز رسانی – نسبت تلفات تصادفات کشور به ۱۰۰ هزار نفر جمعیت تا سال ۱۳۹۵
- مقایسه تلفات تصادفات چهارماهه سال ۹۶ با سال ۹۵
- آکادمی آموزش رانندگی First Car
- آمار تصادفات جاده ای کشور از سال ۹۰ تا ۹۵
- نقشه راه Euro NCAP تا سال ۲۰۲۵
- کمپین کاهش تصادفات در آلمان
- جمعیت طرفداران ایمنی راه
- کمیسیون ایمنی راه های کشور
- گزارش : فواید به کار گیری سیستم های هوشمند حمل و نقل و سیستم های خودران
- گزارش : بررسی روند ایمنی راه اتحادیه اروپا
- ایمنی راه در اهداف توسعه پایدار سازمان ملل
- اهداف توسعه پایدار سازمان ملل
- آیین نامه برنامه ریزی، طراحی و مدیریت تسهیلات دوچرخه استرالیا
- تعریف ایمنی یا مقدمه ای بر مفهوم ایمنی (۱)
- آمار تلفات تصادفات رانندگی به تفکیک سن
- راهنمای بازرسی ایمنی راه در ایران
- ایمنی راه استرالیا
- مجلات و نشریات حمل و نقل ایران
- مقایسه تلفات تصادفات در ۶ ماهه نخست سال ۹۶ – استانی
- ضرورت مدیریت ایمنی معابر شهری
- راهنمای ایمن سازی مدارس حاشیه راه ها
- آب و هوا و ایمنی جاده ها
- اجزای اصلی سیستم ایمن شهری – مدیریت سرعت
- استراتژی مدیریت سرعت – استراتژی های Save LIVES
- آیین نامه طراحی راه های شهری
- قوانین و ضوابط مرتبط با ایمنی معابر شهری
- آموزش آنلاین ایمنی راه – ایمنی ترافیک
- مقایسه آمار تلفات تصادفات درون شهری و برون شهری سال ۹۰ تا ۹۵
- آمار تلفات تصادفات برون شهری سال ۱۳۹۵
- آمار تلفات تصادفات درون شهری ۱۳۹۵
- آموزش نرم افزار اتوکد
- آشنایی بیشتر: وبینار تست ایمنی خودرو در استرالیا ANCAP
- ایمنی خودرو و پرفروش های خودرو در هفت ماهه اول ۹۶
- اجزای اصلی سیستم ایمن – باز طراحی معابر شهری
- ایمنی خودرو- اجزای اصلی سیستم ایمن
- مقایسه تلفات تصادفات هشت ماهه سال ۹۶ با سال ۹۵
- سازمان های مرتبط با ایمنی خودرو
- آمار تصادفات استان فارس
- وبینار دستورالعمل اتصال پیاده و دوچرخه به حمل و نقل عمومی
- مسیر دوچرخه ایمن
- ایمنی دوچرخه سواری در شهرهای جهان
- ایمنی سیستم دوچرخه اشتراکی
- نرخ تلفات دوچرخه سواران و عابران پیاده در شهرهای اروپایی
- افزایش دوچرخه سواری در سیستم ایمن ترافیکی
- مقایسه ایمنی دوچرخه های برقی در مقایسه با دوچرخه های معمولی در هلند
- مطالعه موردی: در مسیر چشم انداز صفر نیویورک
- وبینار آموزشی : بهبود سفرهای روزانه شهروندان – عدالت اجتماعی در حمل و نقل
- وبینار آموزشی : برنامه ریزی حمل و نقل شهری با رویکرد توسعه حمل و نقل محور در ژاپن
- سمینار آموزشی: کاهش عرض مسیر در میدان ها Road Diet
- دستورالعمل کاهش عرض مسیر Road Diet
- مقایسه آمار تلفات تصادفات نه ماهه ۹۵ و ۹۶
- وبینار آینده ایمنی وسایل نقلیه
- سمینار آموزشی: دفاع شهروندان از خیابان های ایمن تر در برمن آلمان
- آمار تصادفات و سوانح ترافیکی و جاده ای در انگلستان ۲۰۱۶
- کتاب وضعیت آخر نوشته توماس هریس
- رانندگی و کتاب وضعیت آخر
- گزارش وضعیت جهانی ایمنی راه ۲۰۱۸
- گزارش سالانه فروم بین المللی حمل و نقل
- مصوبات هیات دولت
- بازنگری آیین نامه طراحی معابر شهری ایران
- هفته ایمنی راه در سال ۲۰۲۱
1 Comment
با سلام
آیا آماری از تصادفات سرویس مدارس به تفکیک وجود دارد؟ لطفا برای ایمیل بنده ارسال کنید