این سمینار آموزشی در خصوص مشکلات سیستم حمل و نقل در این شهر برمن آلمان می پردازد.
Citizen advocacy for safe streets in bremen, germany
اگر چه آلمان به عنوان یک کشور که همیشه به محیط زیست اهمیت می دهد، شناخته شده است، اما در ۲۰ سال گذشته، به طور مستمر در شبکه حمل و نقل اعم از حمل و نقل عمومی و حمل و نقل عمومی، به اندازه کافی سرمایه گذاری نکرده است.
این عقب ماندگی بین توسعه و گستردگی گزینه های پایدار و رشد فزاینده مالکیت وسایل نقلیه موتوری شخصی ( ناشی از سیاست گذاری در راستای توسعه صنعت خودروسازی)، بدین معنی است که شهرهای این کشور مانند برمن، در برنامه ریزی حمل و نقل عقب بمانند.
این اتفاق در آمریکا هم افتاده است و فروش SUV ها با وجود خیابان های باریک خصوصا در شهرها ادامه دارد.
در یکی از محلات برمن که تعداد کودکان زیر ده سال نسبت به کل جمعیت از دیگر محله ها بیشتر است، ترافیک روزانه ناشی از سفرهای شخصی و پیک های کالارسان، در حال افزایش است و منجر به افزایش آلودگی هوا و آلودگی صوتی شده است.
سازمان های مسئول حمل و نقل و افراد منتخب در برمن، در مقابل کنترل پارک حاشیه ای، آرام سازی برای تردد عابر پیاده از تقاطع ها و مسیرهای ایمن برای رفتن به مدرسه، مقاومت می کنند، زیرا نگران از دست دادن رای های خود هستند.
در حالیکه که افراد محله ها به صورت گسترده بر روی محدود کردن سرعت در خیابان های مسکونی فعالیت می کنند. تاکنون دو طرح رسمی در زمینه کاهش سرعت از ۵۰ کیلومتر بر ساعت به ۳۰ کیلومتر بر ساعت رد شده است.
یک فراخوان امضای نیز رد شده است، زیرا به نظر می رسید که شواهد اثبات شده ای در مورد فواید کاهش سرعت وجود ندارد. در حالیکه تحقیقات دولت فدرال بارها این فواید را اثبات کرده است.
پروژه فعلی ما مدیریت و کنترل پارکینگ حاشیه ای است. برای مثال فردی خودروهایی که در پیاده رو پارک کرده اند.
این سئوال همچنان باقی است که مردم چگونه می توانند سیاست های حمل و نقل به سمت پایداری بیشتر هدایت کنند؟
سمینار دفاع شهروندان از خیابان های ایمن تر توسط Anne Kirkham ارایه شده است.
اسلایدهای این سمینار را می توانید در ادامه ببینید
همچنین ویدیوی این سمینار در زیر آمده است.